Op donderdag 17 november is tijdens de algemene ledenvergadering de heer Marcel de With van Vanderlande unaniem
benoemd tot voorzitter. Marcel de With is Sales Director Warehousing bij Vanderlande en zit sinds 2020 in het bestuur van de DMH. DMH feliciteert Marcel de With met het voorzitterschap!

Het centrale thema in de algemene ledenvergadering was de schaarste in de markt mbt componenten, inflatie en andere zaken die de supply chain beinvloeden. Het was een levendige discussie die door de heer Gilbert Schapendonk geleid werd.

Ter afsluiting volgde een introductie van het bedrijf Van Gelder, groente & fruit. Van Gelder groente & fruit is een oer-Hollands maar toch hypermoderne AGF-leverancier.
De DMH leden konden zelf ervaren en zien hoe hypermodern het achter de schermen van het gemechaniseerde magazijn was. Dit magazijn is een van de meest geavanceerde duurzame DC’s binnen Europa. Naast de operationele transport- en sorteersystemen, waren ook de Robots en ADAPTO’s – een modulair shuttle gebaseerd geautomatiseerd opslag- en ophaalsysteem (AS/RS) met
ingebouwde sorteer- en sequentiëringstechnologie – in werking te zien.

Ter afsluiting was er voor de DMH leden nog een netwerkborrel.